Torsdag 15 Okt.

Hej igen! Nu har jag varit ifrån bloggen ett tag. Har haft så mycket annat för mig, så jag har inte orkat bry mig. Skall försöka komma igång nu igen. Båten har jag fått upp på land efter ett par riktiga stormar. Gött. Vandringen mot Berlin flyter på och jag är nästan framme vid Rödby vid tyska gränsen. Detta tar upp en del av min tid, därför dåligt med bloggandet.
Har också varit på älgjakt måndag och tisdag denna vecka och resultatet visas här nedan, en sextaggare, men sönderstångat horn på ena sidan. Med risk för kommentarer från djurvänner lägger jag ändå ut några bilder. Själv såg jag ingen älg. utan ett par rådjur och en tjäderhöna.

En rejäl bit.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0